Beurstraining | Training beurs- standmedewerkers


Meer rendement uit het beursevent

In de beurstraining leert en oefent u samen met het Beursteam hoe u aantoonbaar meer rendement haalt uit uw beursdeelname.

Doel van de beurstraining

Na afloop van de beurstraining heeft u als deelnemer aan de beurstraining kennis, kunde én ervaring om:

  • Beurs bezoekers professioneel en klantgericht aan te spreken in het gangpad en welkom te heten op uw stand
  • De organisatie onderscheidend te presenteren op de beurs waardoor prospects voor u kiezen
  • De voordelen van uw product of dienstverlening aansprekend weer te geven op de beurs
  • De loyaliteit van bestaande klanten te verstevigen door echt beursgastheer en/of beursgastvrouw te zijn
  • Het imago van het bedrijf te versterken door klantgerichte nazorg van ieder beursbezoek 
  • Publicity rondom uw merk en producten te genereren wat extra beursbezoekers oplevert.
Schrijf u nu in! Brochure aanvragen  

Tarief voor de beurstraining

Bijgaand treft u de tarieven aan voor de beurstraining. Genoemde tarieven zijn gebaseerd op Incompany training. Trainen bij u op het bedrijf / kantoor. Indien u wenst te trainen bij Salestraining Nederland of op een andere externe locatie ontvangt u hiervoor een apart voorstel.

Aantal deelnemers Duur van de training Tarief voor de training
1 - 2 deelnemers 3 uur durende training 380,-
3 - 4 deelnemers 4 uur durende training 587,- 
5 - 8 deelnemers 4.5 uur durende training 885,-
9 of meer deelnemers 5 uur durende training Tarief en locatie in overleg

Vermelde tarieven zijn exclusief btw en kilometer- reistijdvergoeding van 0.38 per kilometer, inclusief werkboek en Cards voor iedere deelnemer.

Weet u dat het beurssucces voor 30% wordt bepaald door de juiste beursvoorbereiding?
Deelnemen aan een beurs vraagt de nodige voorbereiding. Juist in die beursvoorbereidingsfase legt u de basis voor het uiteindelijke beurssucces. Veel zaken die er echt toe doen organiseert u in deze fase. 
Beurssucces wordt voor 30% bepaald in de voorbereidingsfase. 50% van het beurssucces wordt bepaald door de actieve beursdeelname van de medewerkers, 20% door een klantgerichte nazorg van ieder bezoek.

Op welke onderwerpen wordt getraind in de beurstraining

Intensief wordt gedurende 4 uur getraind op bijgaande onderwerpen.
Uiteenlopende situaties en heel specifiek voor de beurs.

  • Hoe haalt u nu bezoekers uit het beursgangpad uw stand in
  • Welkom heten van die beursbezoeker op de stand, hoe doet u dat
  • Hoe achterhaalt u snel wie u voor u hebt staan, wat de behoefte is en beslissingsbevoegdheid van de beursbezoeker
  • De kracht van een professionele beursdemonstratie waardoor u de klant helpt om in te stemmen
  • Hoe presenteert u op de beursstand uw organisatie in één minuut en maakt u het verschil met andere organisaties op de vakbeurs
  • Klant- en resultaatgericht afsluiten op de beurs
  • Hoe gaat u om met ‘klagende’ beursklanten
  • Hoe neemt u klantgericht afscheid van ‘plakkers’
  • Scholieren en studenten, uw klanten of collega's van morgen
  • Hoe benut u beurspubliciteit maximaal, zowel regionaal als landelijk
  • Welke voorbereidingen zijn van belang voor een geslaagd beursevent
  • Hoe zet u eenvoudig Google in voor extra bezoekers op uw beursstand
  • Wat motiveert beursbezoekers om uw beursstand te bezoeken
  • Hoe ziet het beurs - lead formulier eruit, de bezoeker leest vaak mee!
  • Waaruit bestaat de follow-up / nazorg van ieder beursbezoek.

Vraag meer informatie aan!

Wilt u meer weten over de verkooptrainingen? Vul het contact formulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op.


 

   Resultit klanten waardering feedback ervaringen beurs verkoop traininge

Contact

SALESTRAINING NEDERLAND

   0575 56 64 13
Contact 
 

NIEUWS

Salestraining Nederland heeft de 2023 EU Benelux Award gekregen voor innovatief en effectief trainen.

Door onze site te gebruiken gaat u akkoord met het privacy beleid. 
Copyright Sales Training Nederland | Website door: IZI Services webdesign | Sitemap