Beurs SpeedCoaching

Uw succes op de beurs komt niet vanzelf!
Beurssucces wordt voor 30% bepaald door uw voorbereiding en voor 20% door een klantgerichte follow-up. De medewerkers tijdens de beursdagen zorgen voor de resterende 50 % of meer. Juist in die voorbereidende fase legt u de basis voor het succes straks op de beurs.

Wat mag u verwachten van de Beurs SpeedCoaching

In de ruim 2 uur durende Beurs SpeedCoaching ontvangt u veel tips en aanbevelingen om van uw beursdeelname een succes te maken. Verkopen op een vakbeurs vraagt specifieke vaardigheden. Maar ook van de medewerker(s) verantwoordelijk voor de organisatie worden beursspecifieke vaardigheden verwacht. Om niet voor onaangename verrassingen te komen staan en klaar te zijn om er een succes van te maken coacht Resultit u minimaal 2 weken voorafgaande aan de beurs.

Welke onderwerpen komen aanbod in de ruim 2 uur durende Beurs SpeedCoaching?

Wanneer is uw beursdeelname een succes

  • Wat zijn de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen en hoe meet u deze
  • Waarop ligt het accent, wat mag niemand dus missen
  • Wat moet gedaan worden om die doelstellingen waar te maken.

In- en externe communicatie voor veel bezoekers

  • Hoe maakt u maximaal gebruik van de beurscommunicatie ( webinfo, producenten / deelnemers,  producten, nieuws, noviteiten etc. )
  • Google, hoe zorgt u ervoor dat u goed gevonden wordt
  • Hoe schrijft u een Persartikel voorin de beurscatalogus
  • Maken van een Persbericht voor de regionale of landelijke kranten en vakbladen
  • Uitnodigen van bestaande relaties, prospects en suspects. Wie doet wat en hoe?
  • Communicatie op uw site, als voetnoot op iedere mail en pak- en verzend documenten
  • Het Beursdraaiboek. TO DO & CHECH IT
  • Welke brief wordt verstuurd na afloop van ieder bezoek.

Beurs afspraken om niet voor verrassingen te komen staan

  • Wie doet de op- en afbouw
  • Gedrag- en etiquette afspraken voor op de beurs
  • Reis en verblijf afspraken
  • Welke kleding wordt gedragen
  • Wie is de standmanager
  • En wie staat buitenlandse bezoekers en wie de Pers te woord.

Hoe opvallend is uw stand

  • Wat is het thema
  • Wat mag de bezoeker zeker niet missen
  • Hoe trekt u de aandacht van de langslopende bezoeker ( banners met wervende aansprekende teksten en foto’s )
  • Wat wordt gedemonstreerd en wie doet dat.

Presentatie op de beurs waardoor u het verschil maakt

  • De showmap voor de standmedewerkers
  • Het beurs leadformulier
  • Badges voor een ieder
  • Verwerken van de leads
  • Koffie / thee en andere consumpties.

Follow-up van de beurs om de klantverwachting te overtreffen

  • Wie maakt foto’s van de beurs voor op de site
  • Wie schrijft een stukje voor in- en extern. Ook voor op Google
  • Wie zijn verantwoordelijk voor het maken en versturen van de aanvragen
  • Welke brochures worden verzonden
  • Zijn er voldoende afspraak momenten in de agenda’s van de salesmen en directie.

Uw beurssucces heeft u zelf in de hand.

Voorbereiding van uw beurs is bepalend voor uw succes. U weet dat, wij weten dat. Daarom coachen wij ruim 6 weken van te voren de beursverantwoordelijke medewerkers. Om niet voor verrassingen te komen staan. U bent er klaar voor. U heeft gedaan wat mogelijk is.

Hulp nodig voor het maken van een Persbericht, banner of Beursformulier?

Maak gebruik van de ervaring en expertise van Resultit. We helpen u graag bij het opstellen van Persberichten maken van banners of een klantgericht bezoekersformulier.

Succes!



 

Contact direct

Resultit
Sales Training Nederland

Engelenburgerlaan 14
6971 BW Brummen (Gld)


T: 0575 56 64 13
info@resultit.nl 

 
Copyright Resultit Sales Training & Coaching | Website door: IZI Services webdesign | Sitemap