Acquisitietraining | Uitbouwen van bestaande relaties en aantrekken van nieuwe klanten
Aantrekken van nieuwe relaties is key voor succes en continuïteit van de organisatie. Klanten gaan weg, door faillissement, geen opvolgers, of "kijken even elders".
Doel van de acquisitie training
Nieuwe klanten en afnemers aantrekken leert en oefent u op hedendaagse wijze en praktisch in de 4 uur durende acquisitietrainingen.
Wat staat centraal in de 4 uur durende acquisitie trainingen
- U leert en oefent wat de verschillende vormen zijn om nieuwe klanten te werven
- Op welke wijze kunt u 'eenvoudig' bestaande relaties uitbouwen
- Bellen naar bestaande relaties om die uit te bouwen, wat zijn de tips en valkuilen
- Hoe schrijft u een resultaatgerichte acquisitiebrief
- En hoe volgt u deze persoonlijk per telefoon op om aan tafel te komen
- Hoe krijgt u aanvragen via de website
- En hoe een Toppositie binnen Google zonder bijkomende kosten
- U heeft een aanvraag of afspraak, hoe reageert u op een professionele manier
- En rolt u de 'rode loper' voor u zelf uit nog voor u binnen bent
- Binnen komen is één, binnen blijven vraagt andere vaardigheden. Welke zijn dat dan?
- Van binnenkomst bij de toekomstige relatie naar vervolgafspraken of direct zaken doen, waarin maakt u het verschil
- Herkennen en oproepen van koopsignalen
- De organisatie kort en bondig presenteren. Wat "mist "de prospect als deze niet voor u kiest
- Waarin zit de toevoegende waarde
- En hoe speelt u in op verschillende vormen van gedrag bij uw prospect of klant
- Wat zijn uw communicatieve en commerciële kernkwaliteiten
- Op welke wijze zet u deze resultaatgericht in
- Hoe gaat u om en speelt u in op prospects met dominant, afwachtend of sociaal gedrag
- En hoe houdt u altijd het initiatief voor professionele opvolging.
Brochure aanvragen |
Veel, heel veel geleerd en geoefend. Heb nu de kennis en vaardigheden om nieuwe relaties aan te trekken.
A. Eppinga
Hoe je een acquisitiebrief schrijft én opvolgt was nieuw voor mij maar heel praktisch en toepasbaar. De acquisitiegesprekken waren nuttig en de tips leerzaam en kon deze direct oefenen tijdens de rollenspelen.
J. Stam